Verkkokaupan toimitusehdot
Vekomi Oy:n / Pumpulipoijun verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.1.2021 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoiju (0988204-6). Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14% ja 0%. Lahjakorttien myynti on arvonlisäverotonta. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Lahjakortti on voimassa 4 kuukautta ostopäivästä. Ole yhteydessa lahjakortin voimassaoloaikana tai pyydä lahjakortin saajan olemaan yhteydessä, jotta lahjakortti ei vanhene. Maksamaton lasku johtaa lahjakortin mitätöimiseen.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Halutessasi toimitamme lahjakortin suoraan lahjakortin saajalle, jolloin lisää tilaukseen lahjan saajan nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Voit kirjoittaa viestin tai onnittelun vastaanottajalle. Viesti lahjakortin saajalle kenttään.
Pyydettäessä teemme lahjakortin itse ja se lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Näin sinun ei tarvitse itse tulostaa ja kirjoittaa lahjakortin saajan tietoja, joten huomioithan, että lähetys tapahtuu vain työaikana (arkisin 7.00 – 21.00). Lähetämme lahjakortit yleensä tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Lahjakorttien tulostus/lataus
Maksettuasi lahjakortin, voit tulostaa lahjakortin tilausvahvistussivulta, tai sähköpostiin tulevasta tilausvahvistuksesta. Useita lahjakortteja ostettaessa, jokainen lahjakortti sisältää yksilöllisen koodin. Lahjakortin koodi oikeuttaa lahjakortin käyttöön vain kerran, vaikka lahjakortti olisi tulostettu useaan kertaan. Lahjakorttia ei voi muuttaa takaisin rahaksi, eikä sillä ole palautusoikeutta. Lahjakortin tulostamiseen liittyvissä ongelmissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset 1.lk kirjeenä tai pakettina postiin tai pakettiautomaattiin. Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Teemme jokaisen kortin manuaalisesti itse, joten huomioithan, että lähetys tapahtuu vain työaikana (arkisin 7.00 – 21.00).
Lähetämme lahjakortit yleensä tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä.
Tuote katsotaan toimitetuksi kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle, kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoijulla ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.
Toimitustapa: Nouto
Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös ”nouto”, jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Ole yhteydessä info@pumpulipoiju.fi tai soittamalla, tekstiviestitse, whatsappilla tai messengerillä. Aukioloaikamme ovat varauksesta sopimuksen mukaan. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 4 kuukautta ostopäivästä.
Vaihto- ja palautusehdot
1. tuotteet
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyillä tuotteilla, joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
– asiakasnumero
– nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
– kopio Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoijun tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoijun
Kukonkarinkatu 11, 26100 Rauma
Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen syy. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Palautettava tuote korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella, toissijaisesti hyvitetään. Asiakas vastaa palautuskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.
2. palvelut
Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. palveluita koskevat lahjakortit. Palvelulahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi. Lahjakorttien voimassaoloaika on 4 kuukautta ostopäivästä.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@pumpulipoiju.fi tai soittamalla, tekstiviestitse, whatsappilla tai messengerillä.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.
Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoijulle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen
Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoiju
Kukonkarinkatu 11, 26100 Rauma
Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.
Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoiju ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.
Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoiju ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majoure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
Vekomi Oy / Hierontapalvelu Pumpulipoiju
Kukonkarinkatu 11
26100 Rauma
044 533 5046
info@pumpulipoiju.fi